Bukan paras rupa, his attitude make me fall in love

assalamualaikum and selamat pagi to all of you.. :) 


Zaman sekarang ni kan kebanyakan orang lebih mementingkan paras rupa berbanding dengan atttitude seseorang itu, memang lumrah manusia lebih suka melihat benda yang cantik. but dalam perkara fall fall in love ni, bukan paras rupa yang membuatkan kita suka kepada seseorang dengan ikhlas. selalunya benda benda macam tu x akan kekal lama, paras rupa yang cantik or hensem hanya pinjaman daripada Allah S.W.T sahaja, nikmat tu hanya sementara sahaja jika kita tidak bersyukur, so.. jangan judge people with their appearance... 


mukadimah dah selesai.. ni pulak cita aku nak share la dengan hangpa suma, gi ni cita dia, aku pnah jugak judge people dri paras rupa mereka, sebagai contoh.....
"weh, kau tengok bro tuuuu .. hensem duhh!! *with senyum nmpk gigi n mata bersinar2*"
mana mana wehh ???? ceq x nmpk punnn..!!
"tu haaa, yang pkai baju merah tuu.. uishh muka dy,, walaupun lelaki, flawless gilaaa!!" 
ouhhhhh.. haah laaa!!!! wehhh,, mesti hangpa tuu baikk.. hmmm persoalan aku,, sesuai ka dy dgn hang ?? 
"mesti lah baik.. muka suci jaaa.. redup jaa ceq pandang.. eleh,, hang jealous la tuu ? " 
hahaahahaah yela yela ceq jealous ni haa... *dengan buat muka malas nk lyn*
ish hang ni.. ok lah bye!!!

haaaaa.. camtu la cita dy sebagai contoh.. just contoh.. 90% not real. 


aku bukan desprate sangat dengan laki pun.. selama aku hidup 19 tahun ni.. aku x pnah pun kapel kapel ni.. alhamdulillah.. aku bersyukur sangat.. tapi mesti lah ade lah jugak suka someone tapiiii.. tepuk sebelah tangan je kot... sbb x pnah pun luah kan.. hahahhahahaha ok ok ok ok okkkkkk.. byeeeeeeee 

assalamualaikum .. :) 

follow my ig: tieramishan :)

sempat promote.. hiksssss :p

Comments

Popular Posts