Ibrah Lailatul Qadar

assalamualaikum w.b.t



Saya nak cerita pasal semalam punya cerita. Fakulti IMS telah mengadakan program ibrah lailatul qadar.
Penceramah yang dijemput untuk menjayakan lagi program ni ialah PU Fakhrul. wahhh my expectation about program ni sangat la kena. hehehe best giler kot ceramah yang PU Fakhrul bincangkan semalam. tak henti hakak nak gelak. pasal malam lailatul qadar pada sepuluh malam terakhir Ramadhan al mubarak. hakak bg 5 bintang untuk program ni. :)))))

oke sebenarnya aku nak cerita pasal daily life aku dkt Uitm segamat ni. ni lah first time aku berpuasa pada bulan Ramadhan tanpa keluarge :(. ni lah pengalaman yang x dapat dilupakan . didalam bulan ramadhan yg mulia, banyak sangat dugaan yg perlu ditempuh. tpi syukur alhamdulillah aku dpt mengharunginya. hikssss

lagi 3 hari nak blik rumah di selangor n bercuti selama dua minggu.. hehe [grin] x sabau betul nak blik rumah n beraya di kampung, pdhl kampung dkt blkg rumah je. sob.. hahahaha  okelah. tamat penceritaan aku hari ni. bye. assalamualaikum :) 

Comments

Popular Posts